Advies nodig?
088-7800000

Deel deze pagina:

Perspectiefveklaring Hypotheek Flexwerkwerkers

In het verleden was het voor werknemers met een flexibel arbeidscontract lastig om een hypotheek te krijgen, daarom hebben verschillende banken samen met Randstad en Vereniging Eigen Huis, het initiatief genomen om hier een oplossing voor te vinden: de perspectiefverklaring. Met deze verklaring kunnen flexwerkers van Randstad, Tempo-Team en Yacht in aanmerking komen voor een hypotheek.  In een perspectiefverklaring wordt gekeken welk vooruitzicht een flexwerker heeft op de arbeidsmarkt. Met deze verklaring wordt het makkelijker voor flexwerkers om een huis te kunnen kopen.

Voor Wie is de Perspectiefverklaring ?

  • Medewerkers in dienst van uitzendorganisaties Randstad, Yacht en Tempo Team
  • Je dient minimaal één jaar beoordeelbare werkervaring te hebben
  • de uitzendorganisaties verwachten dat je in staat bent om in de toekomst tenminste hetzelfde inkomen te behouden.

Online Hypotheek met Perspectiefverklaring aanvragen


Met het stappenplan van Zinex Hypotheken & Verzekeringen kun u  zelf uw huidige hypotheek regelen.
U kunt voor meer informatie altijd contact met ons opnemen.

stap 1. Vul onderstaand gegevens in
 

Reden Aanvraag
Geslacht
Voorletters
Achternaam
Adres
Postcode / Woonplaats
Telefoonnummer *
Email *
Woonsituatie
Voorkeur Rentevastperiode
Gewenste hypotheek
Koopsom woning
Waarde woning
Bruto maandinkomen 1.
Bruto maandinkomen 2.
Werksituatie 1.
Werksituatie 2.
Achterstandscodering BKR
 Ja 
 Nee 
 
Toelichting aanvraag
 



stap 2. Telefonisch advies

Binnen 24 uur wordt u gebeld voor een afspraak op een door u gekozen plaats en tijdstip. Dan volgt een inventarisatie van uw financiële situatie en uw financiële wensen en doelstellingen. Vervolgens krijgt u advies dat aangeeft met welke financiële- en/of verzekeringsproducten u deze doelstellingen kunt realiseren. 
 
Stap 3. Aanleveren documenten

Wij ontvangen van u een kopie van uw paspoort of identiteitskaart , kopie van uw loonstrook, ondertekende dienstverleningsopdracht en overige stukken die van belang zijn voor de offerte aanvraag per mail (info@zinex.nl) fax (084-7102295) of post (Anton van Duinkerkenlaan 70, 3454 LR in de Meern)Vervolgens zullen wij de offerte aanvraag voor u verzorgen.

stap 4.  U ontvangt de offerte per email
 
Na circa 3 werkdagen ontvangt u de offerte per email. U ondertekend de offerte en stuurt alle stukken tezamen met de offerte op naar Zinex Hypotheken & Verzekeringen. Ter controle van uw identiteit zal een adviseur contact met u opnemen voor een afspraak.

Stap 5.  Controle gegevens

Wij controleren alle gegevens en zorgen dat de stukken compleet bij de bank terechtkomen. 

Stap 6. Stukken naar de notaris

Nadat de bank alle gegevens heeft beoordeeld en akkoord heeft bevonden worden de stukken doorgestuurd naar de notaris en kan de hypotheek en de akte van levering worden gepasseerd